Klacht indienen
Vindt u dat u niet goed bent behandeld door een medewerker of bestuurder? Of bent u niet tevreden over de dienstverlening van de gemeente Hilvarenbeek? U kunt een klacht indienen. Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Mogelijk nodigen we u uit voor een persoonlijk gesprek. U krijgt van ons een bericht met de beslissing op uw klacht.
Klacht per post
U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Vermeldt in uw brief de volgende gegevens:
- Uw naam en adres
- Uw contactgegevens
- Het zaaknummer dat boven ons besluit staat
- Waarom u klacht indient
Stuur uw brief naar:
Gemeente Hilvarenbeek
College van Burgemeester en Wethouders
Postbus 3
5080AA Hilvarenbeek
Klachten over zorg en jeugdhulp
Klacht over zorg die u krijgt
De afhandeling van klachten verloopt via de zorgaanbieder.
Klacht over jeugdhulp
Neem contact op met uw vaste contactpersoon. U kunt ook contact opnemen met de onafhankelijke vertrouwenspersonen van het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ) of van de Zorgbelangorganisaties.
Niet eens
Bent u het niet eens met hoe wij de klacht behandeld hebben? U kunt terecht bij de Nationale Ombudsman. Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? U kunt geen klacht indienen. Wel kunt u bezwaar maken.